REGULAMIN KORZYSTANIA Z KARTY KLIENTA W POD TELEGRAFEM S.A
OBOWIĄZUJĄCY OD 1 stycznia 2023 r.
- Organizatorem akcji jest Pod Telegrafem S.A z siedzibą w Kielcach (25-116) – Ściegiennego 260. NIP 6572812794
- Karta Klienta może zostać zarejestrowana jedynie przez osobę fizyczną.
- Karta Klienta ,,Pod Telegrafem” uprawnia jej posiadacza do otrzymania rabatu i innych świadczeń przewidzianych regulaminem.
- Kartę Klienta ,,Pod Telegrafem” można otrzymać nieodpłatnie w sklepach firmowych Piekarni Pod Telegrafem.
- Aktywacja Karty Klienta ,,Pod Telegrafem” polega na rejestracji otrzymanej karty na stronie internetowej podtelegrafem.pl
w zakładce ,,Karta Klienta”.- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wydania Karty Klienta ,,Pod Telegrafem”;
- Dane osobowe podane przez klienta zostaną wycofane bazy danych, a Karta Klienta zablokowana w przypadku gdy z oczywistych względów dane te są fikcyjne lub niepełne;
- Klient ma prawo wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych przetwarzanych w bazie stałych klientów;
- Usunięcie danych, o których mowa w pkt b może nastąpić tylko poprzez zablokowanie Karty Klienta ,,Pod Telegrafem”.
- Uprawnienia posiadacza Karty Klienta ,,Pod Telegrafem”:
- Posiadacz karty uprawniony jest do zakupów rabatowych w sieci sklepów firmowych Piekarni Pod Telegrafem z rabatem 5% obowiązującym na wszystkie produktu piekarnicze, cukiernicze, garmażeryjne przy zakupach za minimum 15,00 zł (słownie piętnaście złotych);
- Rabat, nie dotyczy wyrobów tytoniowych oraz alkoholu;
- Uczestniczenia w konkursach przeprowadzanych wyłącznie dla posiadaczy Karty Klienta ,,Pod Telegrafem”.
- Przy jednorazowym zakupie przysługuje rabat tylko z jednej Karty Klienta ,,Pod Telegrafem” – nie przeprowadza się sumowania świadczeń z kliku kart.
- Udzielenie rabatu możliwe jest poprzez okazanie sprzedawcy Karty Klienta ,,Pod Telegrafem”.
- Piekarnia Pod Telegrafem prowadzi ewidencję zakupów realizowanych przy użyciu Karty Klienta ,,Pod Telegrafem”.
- Karta Klienta ,,Pod Telegrafem” uszkodzona w sposób uniemożliwiający identyfikację karty nie będzie honorowana.
- W przypadku zniszczenia lub zgubienia Karty Klienta ,,Pod Telegrafem” Klient może otrzymać nową kartę z zachowaniem dotychczasowych warunków.
- Pod Telegrafem S.A zastrzega sobie możliwość zablokowania karty, jeżeli jest ona używana niezgodnie z Regulaminem.
O fakcie zablokowania Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną poprzez email, jeśli został podany prawidłowy w czasie rejestracji Karty. - Pod Telegrafem S.A zastrzega sobie możliwość odmowy wydania karty w przypadku awarii systemu obsługującego Kartę Klienta ,,Pod Telegrafem”.
- Pod Telegrafem S.A zastrzega sobie prawo wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną zarejestrowanym w bazie danych Klientom.
- Pod Telegrafem S.A zastrzega sobie możliwość zakończenia akcji o czym poinformuje posiadaczy Karty Klienta ,,Pod Telegrafem” drogą elektroniczną z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem.